about me

My photo
sungai besar~~, selangor, Malaysia
kamarul ariffin ialah name ak , 2011 adalah tahun umur ku berusia 19tahun .Anak jati selangor.Anak kelima daripada 5orang adk beradk . =) tiada yg terlalu istimewa pada diri ak . Hanya manusia biase . Sentiase senyum dan gelak untuk melepaskan tekanan dalam diri . .=)

Monday, January 31, 2011

kj kamarul tolong berhenti !!!

kj sedang mencube !!!help2 . .=(
Assalamualaikum  , kembali 'berkarya' dalam blog ni , .Haa~ cerita aku kali ini , aku bercita2 tinggi nak berhenti merokok . :p
U all ase ok ke ???boleh ke ???haaa~ aku pn kurang pasti???mcm mane la nak berhenti ???
Hmmm. . . gian , atau name biol nye 'sangap' . Aku akan start mula meRokok bila siap abes makan . Aku pn heran , , asal lak na gian@'sangap'???
Haaaa~dah macam sebati dalam diri dah rokok ni pada aku . Haaa . . kj !!!come on !!! ta macho la hisap rokok !!!(segelintir kawan2 ckp)
kj kau tak merokok ???haa??kau nak berhenti ???ahahah /. . .ayat je . . . poyo aa kau . . .(haa~itu la reaksi kawan2 laki aku) . ahahah . . Aku pn ta taw na wat cm ne . .haaa~ shit2 . . blurrr. . .bile kita menahan gian@sanggap merokok uh , cam ni la gaye nye . . .serabot gileeeeeeeee!!!ahahah . .shit2 . . ! mcm mana la aku leh terpengaruh dengan racun yg bernama'ROKOK' ???wahaaaa!!!baik la  . . ahahah .  ok la  . .terimas kepada yg sudi membaca ape yg aku text kali ini , otak aku dah damn !!!ahahah . .elok rase nye ak bawak p tido saja . . =)
*Harapan dari aku ,ak mampu untuk stop merokok ni*
Assalamualikum .

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. chaiyok~~
    srius xmacho spe y smokin'..
    stop slow2..
    gud luck!~

    ReplyDelete